kolmapäev, detsember 22, 2004

timeline

Laupäev. Nii mõttetu, et mitte midagi ei mäleta sellest, ausalt ka. Blänk.

Pühapäev. Ärkame kell 13, edasi teeme täiesti nullist koolitööd. Tähtaeg on meiliga edastamiseks 00:00, ma biitin seda tervelt üheksa minutiga. Mis on meeldiv. Ebameeldiva teguri rolli täidab samas tõik, et et Portsmouth 0:1 Arsenal jääb laivis vaatamata. Scheisse. Hiljem hakkame Beritiga järgmise armuromaani tegevustikku (rootslanna Maria, eestlane Tauno, soomlane Tommi sumedal suveööl Läänemerel liugleval reisilaeval) paika panema. Taustamuusikaks on Coldplay (nt "Yellow", "In My Place", "Clocks", "Trouble"), aga ka Manics, samuti Robbie.

Esmaspäev. Pikalt mõttetu, väike shopping-tuur. Õhtul näeb Liisat üle mitme kuu. Tore on. Iti väidab, et ma olen halb inimene. Nõustun. Veel hiljem selgub, et tugeva meeleliigutuse korral hakkab vesi pigem mu vasakust silmast jooksma. Veelgi hiljem näen pealt kurbuse sündi. Scheissem. Hellas Hundis mängib Coldplay (nt "Yellow", "In My Place", "Clocks", "Trouble").

Teisipäev. Tarmoga Helsinki sõit jääb ära, kuna ma ei suuda pärast tugevat joomist ärgata. Ilge jama. Muidu mõttetu päev jälle. Taustamuusikaks Manics, Robbie, Stevie Wonder.

Kolmapäev. Bussitan hommikul Tartusse kõrvaarsti juurde. Doktor Fjodorova tegevuse tulemusena selgub, et (kasahhi? juurtega) Aija L. ikka kohe kindlasti on Eesti kõige lollim perearst, mis sest, et armas. Pasta con carne on Tavernas veidi muutunud. Ühingus on Antti kodus valmistatud hõõgveiniga. Õues on külm. Varsti hakkab Mike'i juures jõulupidu. Tule ka, maeivõi. Taustamuusikaks on Pärnas Robbie. Ja venekeelne AK.

Kommentaare ei ole: