kolmapäev, detsember 15, 2004

erektiovarmuus.fi

Ma leian, et Ühingu järgmine Vanamees on ilgelt sheff vend. Nimelt õnnestus mul nädalavahetusel tutvuda ürituse 'Sõprusleping 75' käigus tema poolt EPO neidude lauluraamatutesse kirjutamisel tarvitet stiiliga. Ise kriban kah ensi kerralla, et "Hi, I'm Märt. Call me, +3725*******, I'll take care of you the next time you are in Tallinn or Tartu". Ehkki tegelt, usun, võiks Tankla kontaktandmed enda omade asemel panna äkki. Või Vossu omad hoopis. Ikka tütarlaste füüsikalise rahuolu ja muu sellise peale mõeldes.

Aga. Selline seks sait on olemas. Mulle täitsa isegi et läheb peale. Loeme, siis laulame (endal kummitab vaid lõpuosa ja see käib biitlite "Obladi Oblada" viisil):

Måndag, tisdag, onsdag onanerar jag
Torsdag, fredag, lördag likaså
Söndag är den dag då jag till kyrkan gå,
Men onanerar det gör jag ändå
Onani, onana, onanera,
onanera varje dag!
Onani, onana, onanera,
onanera varje dag!

Ja P faking S. Ei ole ma kellegi lapsehoidja, ei vastuta kellegi eest. Ise peab ikka hakkama saama enda asjadega, eks. Ei soovi lugeda mingeid nutukirju enam ma, need ei huvita mind, ma ei taha teada, absoluutselt ei koti, raisk.

Kommentaare ei ole: