esmaspäev, detsember 27, 2004

faded films and loving books

"Everything will now come your way," teatab Orkut mulle rubriigi 'Today's fortune' all ja kuna on ikkagi jõuluaeg (mis värk on selle kolmanda pühaga üldse?) ja, nagu näiteks maailma kõige nunnumas filmis "Love, Actually" (laupäeval kell 22:10 ETV-st, vaatasin, teist korda elus, kaine peaga esmakordselt, nii mõnigi asi sai selgemaks, filmi koha pealt siis) mitu korda rõhutatakse, et millal siis üldse, kui mitte nüüd, eks, siis ma ehk võtangi teadmiseks selle ja hakkan uskuma/lootma/ootama, et Orkut ei valetagi mitte. Sest miks ta, olles selline internetisaidi kohta suhteliselt suur osa minu ja sinu ja tema ja veel paljude teiste elust, peakski. Ei peaks ikka küll, raisk.

Et Arsenal täna võitis, siis olekski peaaegu ap änd ranning see steitment, aga kuna sama tegid ka Chelsea, Everton ja Man Utd, siis, nahuj, ta päris ongi. Igatahes, nagu härra Suursaadik mulle Henry ja Piresi väravate vahel seletas, on Eesti riigi seis välisvõla koha pealt superhea, omavalitsuste oma üldiselt okei ja erasektori oma kapiaalselt perses. Viimase kohta lisati selgituseks, et näiteks Hansapank võtab näiteks Saksamaalt laenu selleks, et saaks inimestele kodu ostmiseks raha anda ja siis see laen, ehkki kaudselt, on nende inimeste kaelas ka, ehkki pigem siiski Hansapanga ehk siis erasektori oma ja et kuna seda on palju, siis ta ongi suht perses või nii. Ega ma mingi majandustudeng pole, kahjuks. Välisvõlg tuli, muide, jutuks seepärast, et enne rääkisime kuberner Arniest ja sellest, kuidas mees California võlakoormat üllatavalt hästi mänedzheerivat.

Mhmh. Ja lugege siis Plagiaati ka, altpoolt teine link. Babs, kes muide evib paremuselt teist naeratust mu tutvusringkonna hulgas, eriti ei kirjuta küll veel seni, aga Kiku see-eest paneb, noh, võimsalt, nagu algajale ikka kombeks (giv or teik dö odd grämmär misteik).

Kommentaare ei ole: