kolmapäev, detsember 01, 2004

giubbotto salvagente sotto il redile

Tulen supersiikäti pealt maha Olümpiaterminalis. Kõnnin passikontrolli. Piirivalvur teeb huumorit - olles võtnud pakutud ID-kaardi, teatab eriti rõõmsa häälega ja väga reipalt: "Tere!" (esmakordne soomepoolne eesti keel kolme kuu jooksul, kui Seppänen, Jämsä, Metso jt välja arvata), vaatab sügavalt otse silma sisse, üritab seejärel suhteliselt ebaedukalt mu nime hääldada ning küsib midagi, millest ma aru ei saa. Minu poolt kuuldavale toodud sõnapaari "kuidas-kuidas?" järel lisab naerdes, et "ei mitään", vaatab uuesti otsa, langetab dokumendi lauale ligemale, jätab mulje, nagu kontrolliks arvutist midagi, venitab taas suu kõrvuni, tagastab kaardi ja teatab: "Palun! Tere tulemast!" Mina vean suu muigele ja vastan loomulikult: "Aitäh!", mispeale meie teed lahku lähevad. Aga ma loodan seda meest veel kunagi näha... :D

Kommentaare ei ole: