neljapäev, oktoober 18, 2007

la poste / de post (taxipost)

Nüüd on see siis käes - pidin ikkagi postiga kokku puutuma. Sain nimelt Eestist paki, mida mulle ka kohale tuua üritati, aga mind polnud. Jäeti teade, et saan helistada ja a) uue "kohtumise" kokku leppida või b) ise järele minna. Uuest "kohtumisest" polnud kasu, kuna a) täpset aega ei saa kinni panna ja b) niikuinii olnuks ma võimaldatavas ajavahemikus (9-19) kodust ära tööl. Seega tuli ise järele minna - Anderlechti, 15 peatust metrooga ja siis veel 15 minutit kõndida (pärast seda, kui olin mitme erineva frankofooniga mitmes erinevas keeles suhelnud ja teed küsida üritanud). Selle kohta ei saa vist öelda, et peatus Bizet on Taxiposti lähedal, eks ole. Vihma ka sadas veel ja üldse.

Kusjuures eriti hea nali on see, et kohe minu tänava juures on postkontor. Aga pakke saab kätte Anderlechtist. Isegi Nõukogude Liidu aegadel oli mäletatavasti targem süsteem. Samas on mul üldkokkuvõttes isegi hästi läinud - kui minu uksekaart hakkas viiendal päeval tööle, siis samal korrusel oleva rootslannast stažööri oma ei funktsioneerinud veel üleeilegi.

Ja mis kamm kommentaaridega on? Muutsin Haloscanis ajavööndit edasi ja kindluse mõttes hiljem siis ka tagasi, aga vastavaid linke enam näha pole (samas saab tegelikult klikata küll, aga kommentaarid ei avane enam aknas).

Kommentaare ei ole: