kolmapäev, oktoober 10, 2007

11. päev

Eelmises postituses mainitud meelas naisterahvas muutus minu jaoks kergelt häirivaks juba meie teisel ühisel päeval, s.o. üleeile. Tema peamine probleem paistab olevat just toosama üleharitus, mis on saavutatud tunde ja tunde ja päevi ja öid ja kuid ja aastaid üksi raamatukogus istudes ja millega siis tõenäoliselt kaasneb täielik oskamatus kaasinimestega suhtlemisel. Just äsja, muide, teatas ta, et mu klaviatuur teeb liiga kõva häält ja veidi segab teda. Aga ma üritan ära kannatada, jõuludeni on juba alla kahe ja poole kuu.

Viimane huvitav Belgia-leiutis - et ametiasutuses (linnavalitsus) numbrit võtta, pead seisma pikas järjekorras, seejärel luugi ette jõudes isikuttõendavat dokumenti näitama ja alles siis saad oma numbri ekraanil helendama löömist ootama hakata (see võib vaatlusandmete järgi võtta tunde). Ma andsin täna hommikul end linnaelanikuks registreerimas käies alla (numbri sain küll kätte - 724) ja ootan nüüd, mida Belgia võimud minuga, kes ma vastavalt nõudele kaheksa tööpäeva jooksul end arvele ei võtnud, teevad.

Kommentaare ei ole: