teisipäev, veebruar 22, 2005

jo vuodesta 2003 lähtien...

Ma jäin täna/eile Sebe veoteenust kasutades Tallinnast 110 kilomeetri kaugusel tee peale, sest Sebe buss läks katki. Ma pakun, et see oli kolme ja poole aasta jooksul nii neljas kord juba. Õnneks tuli Taisto masin varsti otsa ja võttis vaesed õnnetud peale. Magistrikraadi poole püüdlev Riho Kangur istus Taistos minu kõrvale ja me rääkisime muuhulgas lõputöö kirjutamisest. Siis luges tema Mikkeli mingi aine kompendiumit ja mina lugesin romaani "Alfie" ja magasin.

Viimane mees, kes öösel Ühingus veel passis ja mul magama minna ei lasknud, oli Laja. Sulbi tõmbas veidi enne teda nahuj. Aga siis, kui maja tühi, oli mu uni läinud. Jama värk, raisk. Aga vähemalt ma tean nüüd, et TV3 näitab argipäevadel kella 7:45 paiku ja kell 15:00 ühte ja sama "Simpsonite" osa. Lame. Tori tuli kolm minutit õigest hetkest hiljem ja asi sai üle antud ja sai koju mindud ja ilusas oranzhis plastikpudelis paiknevat kodumaist torupuhastit tarvitet. Huvitav oleks teada, et kas see mõjus positiivselt või mitte.

Pühapäev oli nunnu. Laupäev oli nunnu. Mulle nimelt meeldib hilise ajani magada. Reedene pidu oli samuti nunnu, kui noored värdjad ja Deniss välja arvata. Vähemalt Pepito'ga sain tuttavaks ja uut kuuma armupoeeti nägin laivis. Aga fritüüri ikka tarvitada ei oska veel.

Muidu paistab tore nädal tulevat. Kvaliteetjalgpall ja sünnipäevapidu näiteks. IT-mees kah. Keegi juhendajale ei taha kirjutada mu eest?

Kommentaare ei ole: