teisipäev, aprill 05, 2005

mul on kodus wifi sees nüüd

Ärkasin kell pool üheksa, võtsin kohvi ja vitamiine. Tarmo ärkas pool kümme ja tegi putru mulle neljaviljahelvestest, pani maasikamoosi ka peale. Nüüd läks ta jõusaali ja solaariumisse just ja ma kahetsen, et kaasa ei läinud. Ka mina tahan fitt olla ja päevitunud, dämmit. Selle asemel pean nüüd halb muusikat kuulama ja Türgi demograafiat käsitlevat peatükki kirjutama (hakkama). Mis iseenesest on siiski parem, pakun, kui lihtsalt halba muusikat kuulata.

Aga kui sa pealinnas oled, siis palun võta ühendust. Lähtun ikkagi printsiibist, et iga vabandus on hea vabandus. Eile näiteks käisin muuhulgas Elisa poes. Täna tuleb ilus päev ka väidetavalt, Tallinnas +16 näiteks, mis reedeks küll ainult +7 peale langeb, aga siiski. Hängiks ja üldse, seekord ostaks püüdlikku eestit rääkivalt heategevusinimeselt ehk ka mõne nendest viiskümmend eeku maksvatest rinnamärkidest ära. Mis tuletab meelde mulle, et jaanuari lõpus sai maamatside ja teistega Privè's hängides fuuking Tsirguliina karvaste hiirte õpilasfirma konkurendi esindajalt mürkroheline eksemplar, peal valgega kiri "Vallaline", ostetud. Minu maitseka kevadgarderoobiga see kardetavasti ei sobi kuigi hästi, nii et keegi endale ei taha saada?

Kommentaare ei ole: